In aanloop naar het nieuwe seizoen wordt er traditiegetrouw afgetrapt met de voorronde van de Martin van Ramele trofee. Bull's Tail mocht het opnemen tegen B.A.Z. 4 uit Utrecht.

Bull's Tail, dat aantrad met Lars, Oscar, Rob en Stef, begon de wedstrijd sterk en zowel Lars als Oscar wonnen hun enkelpartij. Rob maakte het erg spannend maar verloor zijn partij nipt met 3-2, waarna ook Stef de wedstrijd aan zijn tegenstander moest laten. 2-2 dus na de singles.

De in de 5e divisie uitkomende tegenstander bleek taai, want ook in de dubbels moest Bull's Tail alle zeilen bijzetten. De eerste twee koppels werden verdeeld, waarna de derde koppel door Bull's Tail net werd gewonnen met 3-2.  Na wederom een spannende partij wist Rob met een 144-finish de vierde koppel uit te gooien voor een 3-2-overwinning, een 5-3 tussenstand en de overwinning voor Bull's Tail! De einduitslag werd uiteindelijk 5-4 doordat B.A.Z. de eer redde en de bierronde wist te winnen.

In oktober zal de eerste ronde worden gespeeld, waar we dan aantreden in de winnaarsronde.