De inschrijving voor het seizoen 2018/2019 is bijna gesloten en DV Houten heeft inmiddels alle teams bij de DBMN aangemeld. Komend seizoen gaan we met de volgende teams de competitie in:

DVH Eddie's Eagles (1e divisie)

Afgelopen jaar was niet het jaar van de Eagles en ze kwamen een dramatische seizoenstart in de Eredivisie dan ook niet meer te boven. Op het eind is er nog geknokt voor wat het waard is om in ieder geval te zorgen, dat het team niet onderaan zou eindigen. Helaas kwamen de Eagles hiervoor uiteindelijk 1 punt tekort. Belangrijkste wijzigingen voor komend seizoen zijn het vertrek van captain Jeroen Sopers, die het komend jaar bij Bull's Tail in de 4e divisie zal spelen. Daarnaast zijn er de nieuwe aanwinsten Gino Helder en Peter Bijl.

DVH Eddie's Lions (1e divisie)

Ook voor de Lions werd het niet het jaar dat ze zich er vooraf van voorgesteld hadden en nogal onverwacht werd er gedegradeerd. Echter door het wegvallen van het Chaos Team kunnen de mannen van captain Gertjan van Herk komend seizoen toch in de 1e divisie uitkomen. Nieuwe aanwinst is Henk Hanssen die overkomt van het uit elkaar gevallen Lucky Double. Daar tegenover staat het vertrek van Gerrit van Doorn die voor Bull's Tail gaat gooien komend seizoen.

DVH Andartica (2e divisie)

Afgelopen jaar keurig gehandhaafd in de 2e divisie. De mannen van captain Martin Schwartz leken nog even te moeten vrezen voor promotie. Dat gebeurde uiteindelijk niet, maar met het aantrekken van Edwin Hoogendoorn van @Mango's 1 lopen ze dat risico komend seizoen natuurlijk wel

DVH Proclaimers (2e divisie)

Afgelopen seizoen werd een prima 7e plaats behaald door het team van captain Kevin van Burken. Het team blijft ongewijzigd, echter het is voor Kevin zelf te hopen dat hij komend seizoen wat meer aan gooien toekomt na een slepende blessure.

DVH D.Z.Z.L. (2e divisie)

Afgelopen jaar als nieuw team binnengekomen bij DV Houten en gelijk kon er een kampioenschap gevierd worden. De mannen van captain Vincent Greve konden enkele weken voor het eind van de competitie de champagne al ontkurken. Nu mogen ze het in de 2e divisie proberen. Gelukkig hebben ze in de persoon van Maarten Jansen, die overkomt uit de eredivisie een prima versterking.

DVH Straight Arrow (3e divisie)

De mannen van Robert Link wisten zich prima te handhaven afgelopen seizoen. Door de ziekte en overlijden van één van de teamleden was het een pittig jaar voor het team. Komend seizoen zullen ze ongewijzigd wederom in de 3e divisie actief zijn.

DVH @Mango's 1 (3e divisie)

Ook @Mango's 1 handhaafde zich keurig in de 3e divisie. Captain Mariska Budding ziet met het vertrek van Edwin Hoogendoorn behoorlijk wat kwaliteit verdwijnen. Echter door de komst van Anne Dorrestijn, Pascal Verhoog en Jacky Goes wordt dit prima opgevangen en is het team in de breedte ook een stuk sterker geworden.

DVH Let's Play (3e divisie)

Let's Play zag een prima seizoen beloond worden met promotie naar de 3e divisie. Tegenvallers waren het uitvallen van Jeroen van Dongen met een slepende blessure en het tussentijdse vertrek van Anne Dorrestijn en Pascal Verhoog. Niettemin werd promotie dus veiliggesteld en komend seizoen komt het team dus uit in de 3e divisie. Aanstormend talent Romy Vermeulen is voor komend seizoen toegevoegd aan het team.

DVH True Blue

True Blue degradeerde afgelopen seizoen helaas uit de 3e divisie. Komend seizoen in de 4e divisie mag handhaving echter geen enkel probleem zijn. Roald van Kampen is de nieuwe aanwinst van dit team en verder gaat captain Tun Hol het met dezelfde mensen proberen. Alhoewel het transferwindow nog niet gesloten is natuurlijk.

DVH Bull's Tail

Ook komend seizoen weer actief in de 4e divisie na gedegradeerd te zijn uit de 3e divisie. Het team van captain Tom Erwich heeft zich echter danig versterkt met Jeroen Sopers, die uit de eredivisie komt en Gerrit van Doorn, die uit de 1e divisie komt. Dat verwachtingen van de buitenwacht zijn dan ook hoog voor komend seizoen. Dat geldt overigens niet voor het team zelf, die gaan gewoon een lekker pijltje gooien en zien wel waar het schip strandt. Met 9 spelers hoeven ze in ieder geval niet bang te zijn dat ze mensen tekort gaan komen.