Over

Opgericht: 27 mei 2014

Darten in Houten

Darten is een van de meest toegankelijke sporten. Het is makkelijk te leren, je hebt weinig materiaal nodig en wordt zowel recreatief als ‘competitief’ veel gespeeld, en niet meer alleen in de kroeg of op de camping. In Houten wordt op diverse locaties gedart. Regelmatig vinden er toernooien plaats, spelen diverse teams competitie bij de Dartbond Midden-Nederland en wordt er recreatief gedart.

In Op 27 mei 2014 hebben Joop, Ron en Jeroen de akte van de Dartvereniging Houten laten passeren bij de notaris. Daarmee is de vereniging een feit. Met zo’n 50 leden startte de vereniging, inmiddels hebben we bijna 90 leden!!! De vereniging heeft zich tot doel gesteld de dartsport in al haar facetten te stimuleren in Houten. De vereniging richt zich niet alleen op senioren (dames en heren), maar wil ook graag investeren in (talentvolle) jeugd.

Wil je kennismaken met de dartsport, kom dan gerust eens langs om een pijltje te gooien.